Performance airfilter 

Filtr powietrza Performance, doskonała wydajność i maksymalna ochrona . 
Zaleca się ponowne mapowanie ECU lub modułu sterowania paliwem.

High Efficient airfilter

Filtr powietrza High Efficient: do motocykli szosowych i wyścigowych, zaprojektowany z myślą o redukcji hałasu. 
Rewolucyjny, wysokowydajny filtr powietrza został zaprojektowany w celu zmniejszenia hałasu wlotowego, taka konstrukcja filtra powietrza wykazała redukcję hałasu wlotowego nawet o 8 db w porównaniu z innymi filtrami sportowymi. W przeciwieństwie do wszystkich innych filtrów sportowych wszystkie wloty dostają taką samą ilością powietrza, niezależnie od prędkości motocykla lub kierunku wiatru. Nie są potrzebne różne mapowania paliwa między cylindrami wewnętrznymi i zewnętrznymi lub przednimi i tylnymi.
Zdecydowanie zaleca się ponowne mapowanie ECU lub modułu sterowania paliwem.

Full Race airfilter

Filtr powietrza Full Race , opracowany na torze dla motocykli wyścigowych , nie na hamowni, ale w prawdziwym życiu motocykli z rejestratorami danych, zapewniających najwyższą wydajność dzięki nowym materiałom i konstrukcji, ochrona jest na tym samym poziomie co powyższe filtry, tylko na krótszy czas . W przeciwieństwie do innych filtrów sportowych wszystkie wloty dostają taką samą ilością powietrza, niezależnie od prędkości motocykla, kierunku wiatru czy turbulencji owiewki. Nie są potrzebne różne mapowanie paliwa między cylindrami wewnętrznymi i zewnętrznymi lub przednimi i tylnymi.
Uwaga : Filtr powietrza Full Race zapewnia 100% ochronę , ale przez krótki okres czasu, sprawdzaj filtr po każdym weekendzie wyścigowym. Upewnij się, że zaczynasz każdy weekend wyścigowy z dobrze naoliwionym filtrem.
Zdecydowanie zaleca się ponowne mapowanie ECU lub modułu sterowania paliwem.

WSBK Full Race airfilter

Tworząc WSBK Full Race wraz z czołowymi zespołami w MotoGP , WSBK , BSB i WSS600 opracowaliśmy, bardzo dopasowany filtr powietrza do motocykli torowych i wyścigowych, który ogromnie zwiększa powierzchnię filtra. Kształt filtra jest „dopasowany” do airboxa, aby był jak największy. Jesteśmy w stanie zwiększyć powierzchnię filtra od 50 - 100% w zależności od typu motocykla. Większa powierzchnia oznacza mniejsze ograniczenia, lepszą ochronę, a wzrost wydajności jest w tym przypadku ogromny. Wszystkie filtry WSBK są ręcznie wukonane i są zbudowane z dwóch różnych rodzajów materiałów piankowych. Jedna część to materiał piankowy używany do naszych motocykli szosowych, reszta to materiał piankowy na pełne filtry wyścigowe. Materiał drogowy jest umieszczony w świadomym miejscu, aby uzyskać ten sam efekt, co płyta rozdzielająca w naszych filtrach „HE” i „R”. Konieczne jest przemapowanie ECU lub montaż modułu paliwowego. Oznacza to dostrojenie każdego cylindra oddzielnie, w tym wtryskiwacze wtórne oddzielnie od wtryskiwaczy głównych. Uwaga: Filtr powietrza Full Race zapewnia 100% ochronę, ale przez krótki czas, sprawdzaj filtr po każdym weekendzie wyścigowym, upewnij się, że zaczynasz każdy weekend wyścigowy z dobrze naoliwionym filtrem.

Filter cover


Nowością w naszej ofercie jest osłona filtra, która zastępuje osłonę filtra OEM. 
Osłona filtra MWR ma znacznie większy otwór niż osłona filtra OEM, a zatem zwiększa moc dzięki większemu przepływowi powietrza.

Velocity stacks

Lejki dolotowe do gardzieli przepustnic, przetestowaliśmy je na torze przez zespoły World Supersport 600 i pozwoliliśmy im porównać je z YEC i wszyscy wybrali tę konfigurację 
Ze względu na konstrukcję krzywizn możliwe, że trzeba zubożyć mieszanke paliwowo-powietrzną w górnych wtryskiwaczach (wysokie obroty) dlao dwóch zewnętrznych cylindrów (mniej wydmuchiwanego paliwa, więc efektywniej…. wyższa prędkość maksymalna).

Cleaner/Oil


Zestaw do mycia i nawilżania filtrów MWR

Air tunnels

Więcej zalet wydajności od MWR , powiększone kanały powietrza  dzięki czemu, tworzymy większe ciśnienie powietrza w airboxie przy dużych prędkościach. 
Używany przez mistrzów świata Toma Sykesa i Jonathana Rea w World Suprbikes 
Dostępne jako oddzielne części. Pasują tylko do motocykli wyścigowych i torowych 
Uwaga: konieczne jest przemapowanie sterownika lub urządzenia dawkującego paliwo, zalecamy również korzystanie z trybu autotuningu.

MWR

(c)2021, Wszelkie Prawa Zastrzeżone

Ta strona może korzystać z Cookies.
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.

OK, rozumiem lub Więcej Informacji
Informacja o Cookies
Ta strona może wykorzystywać pliki Cookies, dzięki którym może działać lepiej. W każdej chwili możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystając z naszego serwisu, zgadzasz się na użycie plików Cookies.
OK, rozumiem